Laatste dag

31 juli 2016 - Phnom Penh, Cambodja

Zaterdag 30 juli:
Na het ontbijtje in ons hostel zijn we naar een markt gelopen. Dit was onze laatste kans om souvenirs in te slaan. Ik ben geslaagd! Na een uur ging ik met een deel van de groep naar een massagecentrum waar we de traditional khmer massage hebben gekregen voor $3. Na afloop waren we helemaal ontspannen en flexibel!
Toen we terug kwamen in het hostel hebben we met de hele groep op het dakterras gezeten. We hebben met z'n allen teruggeblikt op de reis en wat onze hoogtepunten waren. Daarna deden we een spel waarbij er 4 mensen op een stoel moesten zitten en alle anderen in hun oor moest fluisteren wat ze zo aan deze persoon waardeerde. Het was ontzettend leuk om te doen. Iedereen werd helemaal blij van alle complimentjes. Sommigen raakten het zo veel dat ze er van moestel huilen. Nu willen we niet meer weg :(.
Na de lunch zijn we naar een boeddhistische tempel gegaan. Er was heel veel glitter en knipperende lichtjes.
Toen was het alweer tijd om naar het vliegveld te gaan. We hebben gegeten bij de burger king en checkte daarna in. Pi en Lotte hadden het idee om allemaal een brief naar ons zelf te schrijven voor over een jaar. Na een korte vlucht kwamen we aan in Thailand! Hier moesten tot 00:00 wachten. Daarna begonnen we aan de vlucht naar Brussel van 12 uur. Ik zit gelukkig bij het raam en naast worldmappers.