Geland op mijn verjaardag!

17 juli 2016 - Kâmpôt, Cambodja

We zijn in Cambodja aangekomen en ik ben jarig!!!

Zaterdagochtend zijn we vanaf Brussel met het vliegtuig naar bangkok vertrokken. De vlucht duurde 11 uur maar ik had een hele goede plek. Ik zat voorin met veel beenruimte en ik zat naast het raam. Ik heb zowel de zon zien ondergaan als zien opkomen. Toen we aankamen in Bangkok was het 5 uur 's ochtends en ik was dus jarig!! Vanaf Bangkok gingen we vrij snel met de volgende vlucht naar Phnom Penh. Dat was een vlucht die super snel voorbij vloog (snap je ;)). Na het kopen van een visum en ons paspoort meerdere keren laten zien kwamen we buiten in de warme tropen. Hier ontmoetten we onze lokale reisleiders en hebben we wat gedronken op een terrasje. De bus kwam 3 kwartier te laat dus moesten we wat langer blijven wachten dan gepland. Met de bus moesten we 3 uur naar Kampot rijden. Bijna iedereen lag te slapen maar de momenten dat we wakker waren kregen we een mooie eerste indruk van het land. Uiteindelijk kwamen we aan bij ons hotel. Katan en ik delen samen een kamer met twee hele grote bedden.

De lokale expeditieleiders zouden een presentatie geven over het land en ons programma, maar als verrassing hadden ze een taart waar mijn naam op stond! De groep heeft gezongen en we hebben hem samen lekker opgegeten.

We kregen wat tijd om ons op te frissen en daarna gingen we samen naar een restaurant in de buurt. We hadden van te voren aangegeven wat iedereen wou eten. Ik had een curry met beef en die was erg lekker.

Na het eten hebben we met een groepje van 4 nog met elkaar gechilld op de kamer. De rest lag al te slapen maar wij hadden het heel gezellig.

Ik heb een hele leuke verjaardag gehad!