Het is bijna zo ver!

15 juli 2016

Nog maar 1 dagje en dan zitten we al met z'n allen in het vliegtuig naar Cambodja! Toen ik me inschreef voor deze reis leek het allemaal nog heel ver weg en nu is het echt al bijna zo ver.

Ik ben in ieder geval al helemaal klaar voor mijn reis. Ik heb geld opgehaald op een rommelmarkt, mijn inentingen gehaald, mijn backpack ingepakt (dat was nog niet zo makkelijk want een backpack is toch een stuk kleiner dan een koffer),  liters aan date en desinfecterende gel gekocht, nieuwe kleren gekocht en de hele groep ontmoet bij de voorbereidingsdag.

Vanavond rijden we vast naar Brussel zodat we morgen in ieder geval op tijd bij de incheckbalie zijn. Ik heb heel veel zin in de komende twee weken en vind het stiekem ook wel een beetje spannend. Het blijft toch een ander land met nieuwe mensen, andere wc's, andere slaapplaatsen etc. Maar dat mag de pret niet drukken want ik heb er alle vertrouwen in dat het een hele geslaagde reis wordt! =)

1. Ellen nettekoven:
    17 juli 2016
    Het lijkt mij superspannend!
    Zonder ouders en behoorlijk ver weg! Ik wens je een fantastische tijd in Cambodja.
    En wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen die we hier kunnen lezen.