Epic arts

29 juli 2016 - Kâmpôt, Cambodja

Donderdag 28 juli:

Vanochtend zijn we met de tuktuks naar een peperplantage gereden. De route was al super mooi maar de peperplantage zelf was ook heel leuk! Ik vond het wel interessant om te zien hoe peper aan een plant groeit.

We reden door naar een grot. We zagen eerst een paar apen en een heel mooi uitzicht, daarna gingen we naar binnen. 3 kindjes van 10 jaar oud gaven ons een rondleiding. Het was binnen pikdonker dus best moeilijk om de weg te vinden zonder dood neer te vallen.

Vervolgens gingen we naar een zoutplantage. Seth legde uit hoe ze zout het water krijgen.

We lunchden bij het epic arts cafe en gingen door naar het epic arts centre. Epic arts is een goed doel waarbij mensen met en zonder handicap samen kunst maken om de focus van mensen met disabilities te leggen op hun abilities. We kregen een hele leuke dansworkshop van een dansteam met 3 dove mensen en 1 iemand in een rolstoel. Daarna gaven ze een optreden. Het was echt een super mooie dans en ook heel mooi om te zien hoe die gehandicapte mensen toch zo goed kunnen dansen.

'S avonds hadden we een vroege bonte avond. We hebben veel gelachen om alle gekke acts. Nu gaan we genieten van het feit dat we eindelijk weer een bed hebben!

1. Ellen:
    28 juli 2016
    Wat fijn dat je ons zo goed op de hoogte van jouw ervaringen weer vandaag. Slaap lekker in een bedje!
  2. Ellen:
    28 juli 2016
    Slaap lekker, in een echt bed!
  3. Duco Mülder:
    28 juli 2016
    Leuk die apen! Zitten er ook pokemons?