Met de Cambodjaanse kinderen!

28 juli 2016 - Kâmpôt, Cambodja

Woensdag 27 juli:
Vandaag begonnen we de dag met noodels! Voor velen was dit onbijt wel even wennen maar het was wel erg lekker.
In de ochtend begonnen we met verschillende klusjes. Ik heb stenen getild voor een nieuwe vloer en ik heb een presentatie voorbereid. Tussendoor heb ik nog met 3 kinderen gelezen.
Na de lunch kwam er een oud vrouwtje die het rode khmer regime heeft overleefd. Ze vertelde over haar ervaringen en we beantwoordde veel vragen. Het was heel interessant.
'S middags hebben we een sport- en spelmiddag georganiseerd voor alle kinderen. Het was heel gezellig! Om 18:00 hebben we een presentatie gegeven over Nederland. We hebben verteld over eten, de koning, sport en het landschap. Daarna heb ik weer met 3 kinderen gelezen.
We aten samen met de Cambodjanen. Toen we klaar waren met eten stond er muziek op en hadden we een groot tuinfeest. We zijn op Cambodjaanse en op Nederlandse muziek helemaal los gegaan!
Na het feest was het tijd voor de laatste nacht in de tent.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mireille:
    28 juli 2016
    Noodels als ontbijt. Heerlijk!!! Zou ik ook wel willen i.p.v. brood. Tot slot eindig je dag met feest. Topdag voor je.
  2. Sjaan:
    28 juli 2016
    Hallo Verena,
    Van hutten bouwen, naar strand, slapen in een tentje, exotische maar stinkende markt wat een ervaringen. Gelukkig ook ontspannen met yoga en strand. De groep waarmee je reist klinkt erg gezellig. Vind het ook leuk je verhalen te lezen. Nog veel plezier. Groetjes Sjaan