Jungle en strand!

Dinsdag 26 juli:
Vandaag hebben we een wandeling door de jungle gemaakt! Vooraab liep een man met machettes die het pad creeërde. Daarachter liep de rest van de groep in een rijtje achter elkaar. We moesten veel bukken en takken aan de kant duwen. Omhoog gaan was ontzettend vermoeiend, zeker in de hitte. Naar beneden was vooral eng omdat het heel steil was en allemaal losse steentjes lagen. Maar we hebben het allemaal overleefd (wel met gescheurde broeken) en ik vond het heel leuk om te doen!
Met de tuktuks gingen we naar een markt waar we tijd hadden om souvenirs te kopen. Het afdingen was niet zo makkelijk omdat die mensen bijna geen engels spraken.
We gingen door naar het strand! We hebben gepicknickt en gezwommen in het warme water. Het was heel chill en ontspannend.
Om 3 uur gingen we terug en hadden we tijd om kleren te wassen en te douchen. Douchen betekent hier: koud water uit een ton over jezelf heen gooien met een emmer.
'S avonds hebben we weer gelezen met de kinderen. Bij het kampvuur hebben we weerwolven gespeeld en daarna weer terug in de warme tent om te gaan slapen.

1. Margreet en Oma:
    28 juli 2016
    Wat leuk om dit te lezen Verena. De foto's zijn ook super. Wat beleef jij veel zeg, ik vind het leuk voor je dat je zoveel beleefd en doet. Ik hoop dat je nog een leuk aandenken oftewel een souvenier hebt kunnen aanschaffen. succes verder.
  2. Ellen:
    28 juli 2016
    Ooo koud zeg, met koudwaterdouche!