Ontspannen!

28 juli 2016 - Sihanoukville, Cambodja

Zondag 24 juli:
Vandaag stonden we om 5:15 op zodat we de zonsopgang konden gaan bekijken. We stonden letterlijk in pyjama op het strand. Ondanks dat we graag hadden willen slapen vonden we het heel erg mooi. Toen de zon helemaal op was gaven Lotte en Pi en yoga en meditatie lesje. Het was zo ontspannend dat sommigen letterlijk in slaap vielen. Daarna moest iedereen de zin "als je me echt zou kennen zou je weten dat..." afmaken. Het was opeens heel emotioneel omdat veel mensen hele nare dingen hadden te vertellen. We deden dit om het groepsverband te verbeteren.
Rond 9:00 kregen we een heerlijk onbijtje. Iedereen was moe van het vroege opstaan dus de rest van de ochtend kon iedereen even uitrusten. Een deel ging slapen, een deel muziek luisteren, een deel spelletjes spelen en ik ging zwemmen in het zwembad.
Na de lunch gingen we met de bus naar een waterfal. Er waren helemaal geen westerse toeristen. We konden in het water staan en het uitzicht was super mooi!
'S avonds kwamen we aan bij Kep gardens. We slapen hier de komende 4 nachten in kleine tentjes in de volle zon. Ik heb nog nooit in een tent geslapen dus ben benieuwd wat ik er van ga vinden!

1. Oma & opa Almere:
    29 juli 2016
    Een nieuwe ervaring in een tent geslapen.
    En vind je datfijn en voor herhaling vatbaar.
    Opa heeft nog een tent in huis.