Dagje strand

24 juli 2016 - Kâmpôt, Cambodja

Zaterdag 23 juli:

Vandaag hebben we onze slaapplaats verlaten en gingen we naar de volgende plek. Het was 2,5 uur rijden naar het nieuwe hostel. Hier slapen we in hutjes voor 4 personen. De begeleiders vroegen aan iedereen om 1 schoen uit te doen. Die schoenen legden ze random neer en zo werden de kamers verdeeld. Ik slaap met Tammy, Teddy en Katan. In het hostel is een biljarttafel en een zwembad, super leuk! Ik heb twee potjes poolen gewonnen yeah. We hebben heerlijk gezwommen en nog wat spelletjes gespeeld. Ik kreeg een heerlijke club sandwich voor de lunch. Vervolgens gingen we met de bus naar het strand. Het is heel mooi wit en het water is super lekker warm! Ik heb heel lang in het water gelegen en daarna een dutje gedaan tijdens het zonnen. Rond 7 uur gingen we eten in ons hostel. In de avond gingen we nog naar een "hippie festival". Er waren een paar barretjes en er was live muziek. We hebben zonder schaamte gedanst en veel lol gehad! Het was een hele relaxede dag!